77 442 44 00     Pon-Pt 8:00-16:00

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację w przypadku gdy:

Artykuł jest uszkodzony

1. wypełnij protokół-szkody i zrób zdjęcia.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy  77 442 44 00   Pon-Pt 8:00-16:00. 

 

2. Zgłoszenie musi być podpisane przez Kuriera.

Jeżeli odjechał skontaktuj się z Infolinią  22 212 28 00   Pon-Pt 8:00-17:00. Kurier wróci. 

 

3.Podpisany protokół można wysłać drogą e-mailową na adres sklep@meblejana.pl.

Załącz podpisany przez Kuriera protokół-szkody i zdjęcia.

 

Artykuł posiada wadę.

1. Zrób zdjęcia.

Krótki opis można wysłać drogą e-mailową na adres sklep@meblejana.pl załączając zdjęcia.

 

W temacie maila napisz proszę numer zamówienia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.